دندشة مصرية منتدى اخبارى يهتم بالرياضة والاخبار العربية والعالمية واجمل الصور الجميلة المجانية
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لعبة العائلة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:23 am

لا يا ماما فى حكايه الجمال دى

الكل يحكم

عاوزين نحجز لك مكان جنب اختك فى التربه

قصدى فى الجوازه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ساندرلا
المشرف المميز
المشرف المميز


عدد المساهمات : 185
تاريخ التسجيل : 27/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:29 am

انتى مالكيش دعوه فى جوازى لانا ولا اختى وانا مش هاتجوز الحانوتى

والله بقى لو عاجبك اتجوزيه انتى وخديه زى مابتاخدى حاجاتى كلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:37 am

انا الحمد لله لسه اودامى كتييييييييييير

داانا لسه فى 2 اعدادى

وبعدين هو اصلا مش عاجبنى

مين الى اطص فى نظره وجابه لكم؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


عدد المساهمات : 923
تاريخ التسجيل : 28/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 11:26 am

تؤ تؤ تؤ تؤ

لا لا ياسندرلا ياحبيبتى انتى كدا بتغلطى فى بنتى اتلمى يااابت لمى نفسك علشان موريش لكى الوش التاانى اتلمى احسلك

انا عاوزه اجوزك العريس دا لسبب واحد بس يامون انتى وسندرلا انكم ياحبايب عمتكم صقطم السنه دى وانا مخبيه على امكم

الغلبانه وابوكم الى نايم على طووول

بس خلاص بقى حقول لامكم

والبت ساندرلا بتقول لبنتى حبيبتى الى جااايبهـ الاول على المدرسهـ روحى اتجوزيه ههههههههههههه والله ضحكتينى

بنتى دى ياحبيبتى احسن منكم فى كل حااجه (( شكلا - اخلاقاا )) ههههههههههه لكن انت ياعينى عليكم

يلا يااابت انتى وهيا روحوا ذاكرم كلمتين ينفعوكم.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
```^MADO0O^```
المشرف المميز
المشرف المميز


عدد المساهمات : 104
تاريخ التسجيل : 25/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 12:29 pm

بس بس بس

يلااا يلااا يلااا يا اموره منك ليها

من هنا العبو بعيد عن هنا

مهو اصل انا وصلت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


عدد المساهمات : 923
تاريخ التسجيل : 28/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 12:34 pm

وااااااااااااااد يامااادووا انت بقالكـ كتير اوى فى اسكندريه

كنت بتعمل ايه ياااااااااااض اكيد ماشى تعااكس البنات صح؟ ههههههههههههههه

يلا ياض روح اصح ابوووكـ ورحوا انتوا الاتنين الشغل مافيش نووووووم ولا دقيقهـ كلمة واحده تسمع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


عدد المساهمات : 772
تاريخ التسجيل : 25/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 12:56 pm

لالالالالالالالالالالالا ياعمتو اخويا مؤدب مش بيعمل كده

وانتاياد يامادو مين الي يلعب بعيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


عدد المساهمات : 399
تاريخ التسجيل : 03/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 1:37 pm

ههههههههههه

فيهـ إيهـ يا واد يا مادوا ؟

مش تسلم على خالتكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
```^MADO0O^```
المشرف المميز
المشرف المميز


عدد المساهمات : 104
تاريخ التسجيل : 25/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 1:56 pm

محبة الانمى كتب:
وااااااااااااااد يامااادووا انت بقالكـ كتير اوى فى اسكندريه

اعذرينى يا عمتو اشغال

كنت بتعمل ايه ياااااااااااض اكيد ماشى تعااكس البنات صح؟ ههههههههههههههه

لالالا مكنتش بعاكس كنت بس قاعد " لينا ونانى وصافى وهاله ومدونا ونور وشهد ومادلين " بس كده ههههههههههههه

يلا ياض روح اصح ابوووكـ ورحوا انتوا الاتنين الشغل مافيش نووووووم ولا دقيقهـ كلمة واحده تسمع

حاضر هسمع الكلام وصح بابا بس

علشان خاطرى سيبينى انا 12 ساعه بس مهو اصل مرهق وتعبان اوى سفر بقى وانتى عارفه

هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 1:57 pm

هههههههههههههههههههههههههه

سوري ياخاتووووووووو

تقريبا مادو راح نام جمب ابوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:01 pm

ههههههههههههههههههههههههه

سيبة الواد مرهق وتعبان من معاكسة البنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:03 pm

اهاااااااا

نفسى أبوهـ ده يصحى

اها صحيح يا مون

تلاقيهـ تعبان عشاان كدهـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
```^MADO0O^```
المشرف المميز
المشرف المميز


ذكر
الماعز
عدد المساهمات : 104
نقاط : 374
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 25
العمل/الترفيه : Business man
المزاج Co0o0o0o0o0L

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:05 pm

moonlight كتب:
لالالالالالالالالالالالا ياعمتو اخويا مؤدب مش بيعمل كده

تسلميلى يا قمرى

وانتاياد يامادو مين الي يلعب بعيد

مش قصدى عليكى والله يا حاجه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رولا
المشرف المميز
المشرف المميز


عدد المساهمات : 14
نقاط : 17
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 15/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 4:37 pm

وانا عاوزه اكون جده ممكن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 7:08 pm

طبعا

يا تيتا

حقه ده ينفع

العيال بيمشوا كلامهم ع الكبار؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


انثى
الثور
عدد المساهمات : 923
نقاط : 1307
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 28/08/2009
العمر : 18

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 9:02 pm

اوكـ بس شهرزاد رااحت فين

مش دى الشخصية بتاعتها ولا ايه

مينفعش سورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*مهند*



ذكر
الحصان
عدد المساهمات : 20
نقاط : 26
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 12/09/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه : الكورة
المزاج رايق

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 9:48 pm

انا عاوز حد يحضرى الفطار


بسرعة انا مشغول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 10:32 pm

روح حضره لنفسك

محدش فاضيلك

انتاياد يامهند انتا اخدت موبيلي

انا عايزاه حالا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*مهند*



ذكر
الحصان
عدد المساهمات : 20
نقاط : 26
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 12/09/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه : الكورة
المزاج رايق

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 11:11 pm

انتى البنت والمفروض تحضرى الفطار لاخوكى الكبير



والله لو مش عملتية حالا وهضربك كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 11:22 pm

هههههههههههههههه

اه هههههههههههههههه

بس مش هعمل حاجة

تضرب مين والله هقول لبابا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 11:35 pm

خلاص خلاص انا هحضره

بلاش وجع دماغ

صدعتونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
*مهند*



ذكر
الحصان
عدد المساهمات : 20
نقاط : 26
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 12/09/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه : الكورة
المزاج رايق

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 12:09 am

اشكرك ياعطر دا بس من زرقك


بس استنى عليا يامون وانا هفطرك ضرب لما تقولى بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 12:34 am

ههههههههههه

واد انت كلم أختكـ با حترام

وانتى يا بت كلمى أخووكى با حترام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 1:39 am

اهئ اهئ اهئ

كلكوا عليا

مانابكلمه باحترام علشان هو الكبير بس برده يكلمني كويس

والا هبدأضرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 3:37 am

تبدأى ضرب

ولا تبدأى تنضربى؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 4:08 pm

عادى ممكن يتعمل لك دور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رولا
المشرف المميز
المشرف المميز


عدد المساهمات : 14
نقاط : 17
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 15/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 5:24 pm

شكرااااااااااااا حبيبتى عطر الاماكن مش مهم بقى مره تانيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 5:27 pm

اه فعلا خليها مرة تانية

بت ياعطر الاماكن شكلك كده عايزة تضربي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


انثى
الثور
عدد المساهمات : 923
نقاط : 1307
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 28/08/2009
العمر : 18

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 6:01 pm

معدتش ادوار زياادهـ المره الجايه انتى اول وااحدهـ

وانتى يامون تضربى مين ياوليه

اسكتى يابت انتى انتى مش قد الكلام ده

يلا روحى بعيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 7:02 pm

ههههههههههههههههههههههه

لالالالالالالالالالا قدالكلام الي بقوله

ومش هروح بعيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 7:45 pm

اها ايوه يا بنت اختى

خليكى شجااعهـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ساندرلا
المشرف المميز
المشرف المميز


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 185
نقاط : 352
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 7:55 pm

ثوانى ياجماعه انا عايزه اخليكوا تاخدوا بالكم من حاجه مكنتوش اخدين بالكوا منها قبل كده

عطر الاماكن كانت عايزه تعمل الفطار لاخويا مهند حتى منغير ماطلبه منها

ايه ياعطر رفضطى الحانوتى علشان حاطه عينك على اخويا ولا ايه؟

لا انسى مش هايحصل اخويا عمره مايبص لك

انا اللى هاختار لاخويا عروسته وانا كمان اللى هاعمل له الفطار

اخواته موجودين تعمليله انتى الفطار ليه الا ازا كانت عينيكى عليه

خليكى زى مانتى يامون شجاعه وانا معاكى

حمد لله على سلامتك يامادو وحشتنى جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:00 pm

هههههههههههههههههههههههه

فعلا عندك حق ياساندرلا ابعدي عن اخواتي ياعطر

حمدلله علي سلامتك يامادو

ساندرلا حبيبتي مادو راح نام جنب ابوه

ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:07 pm

بت انتى يا اللى إسمكـ سندرلا

بردهـ بردهـ مش بتتغيرى

مش وراكى غير التفكير فى الكلام

ده الجوااز وكدهـ

وفى الاخر تقولى على بنت عمتكـ انها هى اللى بتفكر فى الكلام دهـ

روحى اعمليلكـ مصلحهـ ياإما ذااكرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:09 pm

هههههههههههههههه

بس كلام عطر يدل علي كده ياخالتوووووووو

ولا ايه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:14 pm

لا طبعا

البنت الطيبه

دماغها صدعت قامت تعمل الفطار لابن خالها

اللى هو اخوها فى الرضااعهـ

وعلى رأى المثل " الخال والد " صح بردهـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ساندرلا
المشرف المميز
المشرف المميز


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 185
نقاط : 352
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:38 pm

لا هو مش اخوها فى الرضاعه

عايزه اقول حاجه بس لعمتو اول

انا واختى مون مسقطناش دى نتيجه اللى بعدنا انا ناجحه وجايبه الاولى

انتى جبتى النتيجه الغلط

وبعدين انا طبعا مش بفكر فى موضوع الجواز ده لانى عايزه اكمل تعليمى

وبعدين انا مجبتش حاجه من عندى ده اللى انا ملاحظاه

اخواته موجودين تعمل له هى الفطار ليه حتى هو مطلبش منها تعمله له

انا اللى هعمله له وهى تنسى برضه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:41 pm

هههههههههههههه

اه فعلا عطر انسي

وبلاش توجعي دماغك علي الفاضي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 9:23 pm

يابت انتى وهى افهمى

وانا اصلا لو فكرت انى اتجوز او احب

مش هفكر فى حد قريبى

الحق عليا قمت اعمل الفطار علشان انتى متنضربيش

لانى بحبك يا هابله

بس الظاهر ان ده كله و لا فى دماااااااغكم انتى واختك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ساندرلا
المشرف المميز
المشرف المميز


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 185
نقاط : 352
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 9:27 pm

لا طبعا احنا بحبك لكن ازا كانت اختى مون مش هاتعمل له الفطار

يبقى انا اللى اعمله له مش انتى اوكى؟

بس برضه انا متاكده من حاجه كده وهاعرفها يعنى هاعرفها

(زياده تاكيد مش اكتر)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 9:43 pm

عطر الاماكن كتب:
يابت انتى وهى افهمى

وانا اصلا لو فكرت انى اتجوز او احب

مش هفكر فى حد قريبى

هههههههههههههههه

ليه اكيد مش هتلاقي زي مهند

ده البنات بتجري وراه

هههههههههههههههه
الحق عليا قمت اعمل الفطار علشان انتى متنضربيش
يبقي يضرب كده ويشوف هيحصله ايه

لانى بحبك يا هابله

بس الظاهر ان ده كله و لا فى دماااااااغكم انتى واختك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


انثى
الثور
عدد المساهمات : 923
نقاط : 1307
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 28/08/2009
العمر : 18

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 10:52 pm

ههههههههههههههه

بت يافشااره يالى اسمك سااندرلا انتى كمان بتكدبى الاولى منين ياااابت؟؟؟؟ انتى جايبه ملاحق فى كل ماادهـ وابوكى مش عاارف ولا

امك

ماشى اسكتى بقى وحبيبتى عطر الامااااااااااكن طبعا مش حتبس لاخوكى ده يع لما تيجى تتجوز ذى مقالت تتجوز واحد يليق بيها مش اخوكى ده مهند ايه ده كمااااااااااااان

روحى العبى انتى وهيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 11:09 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

ايه مش عاجبك مهندهو انتي تطولي تجوزي اخويا لبنتك


مهندلماييجي يتجوز اكيد هيتجوز واحدة تليق بيه واكيد مش تقربله علشان وجع الدماغ

روحي العبي بعيدعن اخواتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الخميس سبتمبر 17, 2009 12:09 am

إيه يا بنت انتى وهى ؟

سندرلا انتى ومون

اتكلموا زى النااس

وبعدين يا عطر متعمليش

حااجهـ للبت دى هى وهى او اخوهم

لانهم ميستهلوش خااالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الخميس سبتمبر 17, 2009 12:52 am

هههههههههههههههههههههههه

اه اسمعي كلمها ياعطر

ميرسي ياخاتوووووو علي النصيحة

ههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الخميس سبتمبر 17, 2009 1:22 am

اى خدمهـ يا بنت اختى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
S.T.A.R
المبدعين
المبدعين


ذكر
الحصان
عدد المساهمات : 100
نقاط : 277
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 29/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الخميس سبتمبر 17, 2009 6:58 am

انتو عاملين تتخانقوا

وانا نايم جوا بقالى 3 اسابيع محدش يجبلى حته كبايه ميه

عليه العوض ومنه العوض

حسبى الله ونعم الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


انثى
الثور
عدد المساهمات : 923
نقاط : 1307
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 28/08/2009
العمر : 18

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الخميس سبتمبر 17, 2009 1:26 pm

خلاص خلاص يابابا متزعلش نفسك علشان الكلاب دوم

انا حجبلك يابابا

وانتى يااابت ياسندرلا انتى بتقولى ان عطر ماهش اخت مهند فى الرضااعهـ لا طبعااا الاتنين اخواات فى الرضاااعهـ

واسالى امك توتا وهيا تقلك ياغبيه انتى

وقومى يلا انتى ومون روحوا اعمللكم مصلحه" شوفو جدكم محتااج ايه واعملوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الخميس سبتمبر 17, 2009 2:45 pm

إيه يابت انتى ؟

انتى بتقولى انهم مش إخوات ؟

بتكذبينى

انتى اساسا ساعتها كنتى اتولدتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الخميس سبتمبر 17, 2009 4:59 pm

هههههههههههههههههههههههه

قولى لهم يا طنط شيرفل

اصلهم مفكرين انى بحب مهند
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 12:36 am

ههههههههههههههههههههههه

هي دي الحقيقة ياحبيبتي

ومهما عملتي مش هيحبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 2:21 am

يا حاجه هو ابن عمى

وانا عمرى ماهفكر فيه

افهمى بقى

وشغلى مخك اللى بقاله كتير نايم

ولو انا اصلا بحبه

هخبى ليه؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


انثى
الثور
عدد المساهمات : 923
نقاط : 1307
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 28/08/2009
العمر : 18

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 11:48 am

معلش بقى يابنتى استحمليها

اصلها مش عندها مخ للاسف فحتتعبى لما تخليها تفهم

واحنا مش نقصين وجع دماااغ بقى

لو مش مصدقه هياا حره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


انثى
الثور
عدد المساهمات : 923
نقاط : 1307
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 28/08/2009
العمر : 18

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 12:01 pm

بس احنااا عاوزين جده اجماااااااااااااعهـ شهرزاد مش عاوزه الدور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة الانمي



عدد المساهمات : 2
نقاط : 5
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 12:05 pm

بدل مفيش حد اختار الجده هكون انا الجده ههههههههههههههههههههههه

فين الشكر ياولد انت وهو ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة الانمي



عدد المساهمات : 2
نقاط : 5
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 12:07 pm

يا ولد يا امير انت والبت محبه انا امكم يا عيال اشمعوا الكلام

احسن معدتش اشتري شكر

فين الشكر بقى ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Girl Kor3
المراقبين
المراقبين


انثى
الثور
عدد المساهمات : 923
نقاط : 1307
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 28/08/2009
العمر : 18

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 4:10 pm

ههههههههههههههه

ايه ياماما انتى قمتى ليه من السرير مش انتى عندك السكر والدكتور قاايل تخليكى نايمه بعد لما تخدى الدوه

وبعدين شكر ايه ده الى بتتكلمى عليه شكر ههههههههههههههه

والواد ابنك الى بتنادى عليه ده فى سابع نومه مش بيقوم من السرير

مش عاارفهـ والله طالع لمين

يلا بقى روحى نامى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cheerful girl
مشرفة
مشرفة


انثى
الفأر
عدد المساهمات : 399
نقاط : 706
احترام القوانين : 3
تاريخ التسجيل : 03/09/2009
العمر : 20
المزاج Cool

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 5:47 pm

إيهـ يا بت يا محبهـ

كلمى تيتا كويس

أنا آسفهـ يا تيتا

بس متشغليش نفسكـ انتى

باحاجات دى

وسيبكـ من مشااكل مون الغبيهـ هع

والباقيين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonlight
نجم مبتدئ
نجم  مبتدئ


انثى
الخنزير
عدد المساهمات : 772
نقاط : 9310
احترام القوانين : 0
تاريخ التسجيل : 25/08/2009
العمر : 21
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج Romance

مُساهمةموضوع: رد: لعبة العائلة   الجمعة سبتمبر 18, 2009 8:27 pm

مون مش غبيبة ياخالتوووو

ولو سمحتي متشتميش تاااااااااااني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لعبة العائلة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
دندشة مصرية :: قسم الالعاب Section Games :: منتدى الالعاب-
انتقل الى: